Kampania wizerunkowa „7 zasad” Polskiego Związku Firm Deweloperskich

1 czerwca ruszyła nowa kampania wizerunkowa wrocławskiego oddziału Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Kampania zatytułowana „7 zasad dobrego mieszkania” opisuje reguły, którymi powinni kierować się odpowiedzialni deweloperzy.


 

Oddaliśmy w Państwa ręce 7 zasad, którymi kierujemy się przy realizacji nowych projektów. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Firm Deweloperskich wyróżniają się wieloletnim doświadczeniem, stabilną pozycją na rynku oraz głęboką wiedzą, dlatego wyznaczone przez nas zasady pomogą Państwu dokonać właściwego wyboru mieszkania – mówi Dorota Jarodzka-Śródka, prezes wrocławskiego oddziału PZFD.

Na stronie www.budujemy.wroclaw.pl zostały opisane reguły, których warto przestrzegać: bezpieczeństwo, infrastruktura, miejskość, jakość, społeczeństwo, estetyka, stabilność. Każda z nich została uzupełniona o case studies z historii działalności firm zrzeszonych w Związku.

Rysunki obrazujące zasady zostały wykonane przez lokalnych artystów: Błażeja Liszewskiego, Tomasza Sysły (tfurca), Dominika Różalskiego oraz Midweek’a.

Na wspólne działanie w ramach PZFD zdecydowały się firmy: Archicom, Blockpol, mLocum, PBO DACH BUD, DOM.developer, Dom Development, PROFIT Development, INKOM, Osiedle Malownicze, Partner Capital Group, Salwirak, TEMAR Deweloper, Vantage Development.

dp_1200x900_1bezpieczenstwo dp_1200x900_2miejskosc dp_1200x900_3infrastruktura dp_1200x900_4stabilnosc dp_1200x900_5spolecznosc
dp_1200x900_6estetyka
 dp_1200x900_7jakosc


Uzupełnieniem kampanii będą obecne w biurach sprzedaży firm członkowskich foldery, opisujące „7 zasad dobrego mieszkania”.

Kampania potrwa do 30 czerwca. Obecna jest na nośnikach outdoorowych, prasie, internecie oraz na Facebooku.

Zobacz także: